avatar
Şahin Oruç Doç. Dr. YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 23 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 12 TR Dizin Atıf 20
23 Yayın
8 Hakemlik
12 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sosyal Bilgiler Eğitimi

Kurum

YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

3389

0

1

1686

2

1

385

Koçluk Alaninda Yapilmiş Olan Lisansüstü Çalişmalarin Sistematik İncelemesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.53047/josse.1110669
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 372

0

1

372

Yayınlar

0

166

0

228

0

432

Bilim ve Sanat Merkezleri Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların Değerlendirilmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1202074
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 438

0

438

Sosyal Bilgiler Öğretmenleri Tarafından 5E Modeline Göre Hazırlanan Ders Planlarının İncelenmesi
Yazarlar: Bilal Gezer, Şahin Oruç
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1206039
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2014

0

2014

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Temel Beceriler
DOI: 10.53046/ijotem.1175532
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 878

0

878

Koçluk Alaninda Yapilmiş Olan Lisansüstü Çalişmalarin Sistematik İncelemesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: 10.53047/josse.1110669
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 372

1

372

Sosyal Bilgiler Derslerinde Oyunlaştırma
DOI: 10.53046/ijotem.1112220
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 893

1

893

1

385

Üstün Yetenekli Çocukların Eğitimsel Beklentileri
Yayın Bilgisi: 2020 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1984

0

1984

Intelligence and Mind Games in Concept Teaching in Social Studies
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.39.7.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1313

0

1313

2

3389

0

526

0

688

1

1686

0

1225

0

4442

0

4269

Yayınlar

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Temel Beceriler
DOI: 10.53046/ijotem.1175532
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 878

2

0

878

2

1

385

Intelligence and Mind Games in Concept Teaching in Social Studies
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.39.7.3
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1313

6

0

1313

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.