Ayşe Derya Işık profil resmi
Ayşe Derya Işık Doç. Dr. BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 20 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 26 TR Dizin Atıf 1
20 Yayın
19 Hakemlik
26 CrossRef Atıf
1 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sınıf Eğitimi

Kurum

BARTIN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

1

1

793

Yayınlar

0

286

0

407

1

793

0

10665

0

1997

0

2414

Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş, Ayşe Derya Işık
DOI: 10.29250/sead.402700
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4143

0

4143

0

1332

0

1163

Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
DOI: 10.29250/sead.285472
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1088

0

1088

İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar: Ayşe Işık , Emine Akosmanoğlu, Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 664

0

664

0

328

0

1496

0

494

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİNE YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Ayse Derya Isık , Enver Tahir Rıza
Yayın Bilgisi: 2011 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 671

0

671

Yayınlar

Türkçe Öğretim Merkezlerinin (TÖMER) Ölçme ve Değerlendirme Süreçleri
DOI: 10.29250/sead.958711
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 407

4

0

407

1

1

793

4

0

10665

3

0

1997

Türkçede Sık Kullanılan Harfler ve Öğretilmesi
Yazarlar: Firdevs Güneş, Ayşe Derya Işık
DOI: 10.29250/sead.402700
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4143

4

0

4143

1

0

1332

1

0

1163

Mobil Öğrenmeden Sınırsız Öğrenmeye
DOI: 10.29250/sead.285472
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1088

3

0

1088

İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Başarısını Etkileyen Sosyo-Kültürel Faktörler
Yazarlar: Ayşe Işık , Emine Akosmanoğlu, Abdulhadi Bilir
Yayın Bilgisi: 2015 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.13811
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 664

1

0

664

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.